Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?
Akkurat ja! Jeg må herved svare meg selv:
Jeg har regnet ut at jeg har fått i meg 3000 gode, gammeldagse kalorier i dag (!) Og jeg som trodde at en kunne slafse i seg fett med god samvittighet. Bare kotelettene til middagen hadde jo den nette sum av 1230 kalorier. Er det da rart at magen henger og slenger som aldri før?
Så nå er jeg totalforvirret. Igjen! Hvor mye skal en spise av ting og tang, da? Huff...det er IKKE morsomt dette. Jeg kjenner liksom at jeg like godt kan slenge i meg den posen med sjokolade som ligger i skapet, hittil uåpnet. Men det skal jeg faktisk ikke, nei.
Og nå forstår jeg også hvorfor det går ca. 3 måneder før en begynner å merke noe som helst. Med denne prøve-og-feile-teknikken, er det jo soleklart at kaloriinntak og karbohydrater, fett og proteiner samler seg i skjønn forening (hos meg: rundt magen og i ansiktet) mens en stakkar tror at hun har full kontroll på sakene! Så feil kan man ta.
Er dere klar over at jeg slengte i meg en halv boks med Delikat rekesalat før jeg gikk fra jobb i dag!!!!! Den hadde jo bare 2 karber på 100g.... Er det MULIG å være så korket??
Ja, ja. I morgen er atter en dag. Jeg har på følelsen at jeg kommer til å være litt mer sulten i svingene da enn jeg har vært den siste uka. Men kanskje det er minus 5 gram på vekta til lørdagen?? In my dreams....
|