Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 21:04   #36
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Øker kaffe blodsukkeret? Og andre blodsukkerspørsmål ...

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Ifølge legen er han frisk fordi blodsukkeret ikke svinger utover det som kalles normalområdet...men uansett hva det heter så føler han seg mye bedre med lavkarbo, slipper svimmelhet og ulvehunger.

Det er åpenbart mer behagelig med jevnt blodsukker Min mor sliter med det samme, men jeg er ikke sikker på om hun fakttisk er diagnostisert med hypoglykemi eller om hun har selvdiagnostisert seg Uansett, hun blir som en furie når blodsukkeret kommer på lavnivå, på desperat jakt etter bananer. Har forsøkt å få henne til å prøve lavkarbo, men hun har levd på den ekstreme lavfettbølgen omtrent hele livet sitt så det er som å snakke til døve ører

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat