Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 21:25   #23
Ellekaramelle
Medlem

Ellekaramelle sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Ellekaramelle er på en erverdig vei

Sv: Dette gidder jeg virkelig ikke lenger!

Så rart at de fleste som skriver her om hvordan de sluttet å røyke. At de plutselig bare "våknet" opp en dag og skjønte at nå er det slutt... Ikke mer røyk for meg.
Jeg har i flere år gått rundt og bare røykt 2-4 røyk for dagen. ( avogtil bare en, og noen dager ingen..) Har hele tiden sagt til meg selv at jeg ikke kan si ordene "-Jeg har sluttet," fordi da vil jeg tenke på røyk hele tiden...

Så var jeg på en skikkelig jentefest her for en måneds tid siden, og da ble det flere røyk enn vanlig, opptil 10-12 stk på en kveld..

Dagen etter bare bestemte jeg meg for å slutte. Jeg sa det om morgenen til mannen min, "- Nå har jeg sluttet å røyke. Det var ikke vanskelig i det hele tatt." Han bare lo og sa at vi fikk snakke sammen senere på dagen når røykesuget kom. Jeg kunne liksom ikke bare si at det var så enkelt når det kun var noen timer siden jeg hadde røykt sist. Men det VAR så enkelt. Har ikke hatt lyst på røyk i det hele tatt etter det. Er det ikke merkelig?

Det må være ett eller annet lys som plutselig blir tent i den røykbelagte knollen på oss som har røykt i mange år...AHA... Det var bare BANG..slutt.

Skulle ønske alle våknet opp på den måten jeg. .

Ellekaramelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo Svar med sitat