Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 23:48   #110
Kamilla
Medlem
 
Kamilla sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 179
Kamilla er på en erverdig vei

Sv: Apriltreningsutfordringen 2011

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Vil gjerne ha litt fler meninger her, så jeg ikke blir sittende å tvile i morgen..
Det som er saken er at i morgen ettermiddag kommer det besøk her, noe som gjør at jeg kommer til å rydde og vaske alle rom og blir garantert svett og sliten av dette. Vil det konkluderes som å 'trene' og kan skrives opp her?
Det er snakk om rydding, gulv og overflate vasking, vindusvask (innsiden bare), vasking av glasset på dørene, rydding på kjøkkenet og nedvask, nedvask av bad og toalett, vaske alle speil. Alle rom skal også støvsuges først.
Jeg må også brette sammen 3 fulle stativer med klær, samt rydde det vekk. Jeg må også skifte på i fugleburet som er av størrelsen gigant og tar fint 30 minutter å bli ferdig med alene.
Aner ikke hvor lang tid alt dette tar, men jeg vil kjenne det etterpå.
Kan dette telles?

Det er jo litt opp til deg hva du regner som skal telle. Jeg har en liten leilighet på 40 kvm, og ved en ordentlig vask, svetter jeg som en gris. Men hvis du bevisst gjør alt med en høy intensitet, synes jeg du fint kan regne det med. Iallefall de harde delene. Men samtidig er det ikke noe vits i å "lure seg selv", med å gi deg ekstra minutter, om du ikke føler at det er trening. F.eks. det å pusse speil og til delt vinduer, ser ikke jeg på som hardt fysisk arbeid. Men det er selvsagt en vurderingssak!

Kamilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat