Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-11, 08:19   #34
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Pris på avokado ... Ran!

Kan være greit å ta i betraktning at avocadotrær ikke bærer frukt så ofte, og at det er en hard jobb å plukke dem.
Søstra mi plukka avocoadoer på Kibbutz i Israel, og endte opp med å holde på å kutte av seg hele tommelen på de skarpe plukkeknivene! (Det gikk bra altså, og alt grodde sammen igjen). Men det er i hardt arbeid! Greit å ha i bakhodet når man synes noe er dyrt.

Med det sagt så pleier jeg å kjøpe avocadoer i nett på nærmeste innvandrerbutikk. Det er litt billigere, selv om de er mindre, og stort sett alltid umodne. Men det er bare å legge dem i en kurv i vinduet. Om man legger dem sammen med bananer, så modnes de fortere, visstnok. I alle fall i følge venninna mi, men nå er ikke akkurat bananer noe jeg pleier å kjøpe, da.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat