Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-11, 11:20   #92
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Jepp, det finnes flere, og jeg er nok en av dem. Plass til flere her inne?

Etter å ha levd på egenkomponert LCHF siden jeg startet, har jeg bare bikket mer og mer mot skaldeman. Og nå har jeg rett og slett gått over til det, offisielt også. Det var ikke mange justerigner som skulle til. Måtte bare kutte bittelitt på grønnsakene. Da jeg startet 1. november, veide jeg 125 kg. I dag veier jeg ca. 107-108 kg(veiedag på fredag. Spent!).

I begynnelsen brukte jeg en del erstatninger, søtningsmidler, blandingsprodukter, brus, saft, sukkerfritt snop osv, men det har jeg kuttet ut for lenge siden. Merket stor forskjell da de ulike tingene ble kuttet ut, og trivest best uten. Nå går vekten for det meste nedover, jevnt og trutt.

Nå drikker jeg kun vann og vin Snop har jeg ikke behov for lenger, og det føles deilig. Kjenner at denne maten passer perfekt for meg i grunnen. Og at det blir enkelt, monotont og muligens kjedelig, gjør meg ingenting! Og så har jeg begynt å spise svinekjøtt! Jeg som aldri har likt det liksom.. Men når man strammer inn på variasjonene ved å legge om til skaldemann, blir det hvertfall monotont å leve på kylling og fisk liksom. For meg, vel og merke..

Såh, de var en liten presentasjon av meg selv.

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat