Tråd: 17. mai!
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-11, 11:31   #104
sjokolademomsen
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestlandet
sjokolademomsen er på en erverdig vei

Sv: 17. mai!

Opprinnelig lagt inn av Ada/80, her.

Gratulerer med mange flotte resultat!

Nå er jeg i mål med påskeutfordringen, så da blir jeg mer aktiv her mitt mål er nå bare 1,8kg for da sitter bunaden behagelig Siden jeg nesten er i mål med vektnedgangen blir det like mye fokus på å klare å holde vekten stabil, så hvis jeg skulle klare 1,8 kilo blir det som en bonus

Lykke til alle flinkinger!!

Gratulerer. Eg har vegedag på fredag, men trur ikkje eg når målet før påske, men har eit lite håp at eg skal nå målet i løpet av påsken

Prøvde bunaden min søndag berre for å sjå. Visste den var for stor, men no er den for lang og. Brukte ein formue på å legge den ut i fjor, og har lite lyst til å bruke ein formue på å legge den inn i år...Men eg lyt vel sikkert det i og med at den pluteselig er for lang og. Da er det liksom ikkje berre å sy den inn heller. Mamma sa at eg kunne bruke henna, men den trur eg er for kort, men skal sjølvsagt prøve den. Skal i konfirmasjon i juni, og da har eg veldig lyst til å gå i bunad. Men så tenke eg som så og at eg vil ikkje bruke masse pengar på å sy den inn no, for eg har jo planar om å gå ytterligare ned, og da må eg jo sy den inn ein gang til.

Sankthans mål:
sjokolademomsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat