Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-11, 16:40   #263
Mona_K
Medlem

Mona_K sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Noen marsstartere her?

For dere som har lyst på no søt? Hva med å lage sitron fromasj? Kjempegodt! Jeg bruker det ofte som kveldsmat og snackJeg begynner med å legge 3 ark gelatin i kaldt vann. og kokker litt vann. Mens vannet koker presser jeg 1sitron, så pisker jeg opp ca 2-3 dl kremfløte. gelatinen skal stå i kaldt vann ca 5-6 min.bland sitronen og kremmen og søt det som dere selv vil(bruk hva søtning dere vil) Jeg bruker flyttende natreen. Personlig synsjeg den er mest litt syrlig. Nå tar dere opp gelatinen og får ut mest mulig av det kalde vannet, og så bruker dere noen ss varmt vann og smelter gelatinen. Når gelatinen er uten biter og helt flytende blander dere denne inn i sitronkremen. Og porsjonerer den i glass eller i en bolle Jeg bruker vinglass, liker når maten min ser pen utjeg er kokk. . hehe. Dere kan også bruke andre typer bær eller frukter alle smaker går ann i dag skal jeg lage solbær fromasj =) nam Og mye bedre en godter og sjokolade

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat