Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-11, 17:09   #11
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye væske drikker dere?

Øhm, det kan høres ut som en utrolig bakvendt måte å si at du kanskje får i deg for mye væske i forhold til mineraler/salt? Siden mangel på diverse salter kan ha en sånn effekt, mener jeg, med hjertebank og diverse.

Jeg kjenner verken deg eller legen din - men jeg vet at mange leger ikke engang vurderer muligheten for at det finnes folk som trenger å spise MER salt. Siden "alle vet" at for mye salt er helsefarlig osv osv. Men altså, nei, jeg ville fortsatt med å drikke de 2-3 literne væske du gjør, huske mineraltilskudd (magnesium i alle fall) og litt ekstra salt i maten... men jeg er ikke lege, jeg heller. Eventuelt ville jeg fått en ny time / ringt tilbake og spurt spesifikt hvorfor han mente det var for mye væske, rett og slett.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat