Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-05, 08:59   #1
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk
Red face

Et lite kalorisjokk

Jeg er jo med i vektklubb.no, uten at jeg følger deres retningslinjer. Poenget var å ha kontroll på det jeg spiser, og få til et kakediagram slik som jeg vil ha det, med lite karbo og mer fett enn de anbefaler.
Ja nok om det. Jeg har ikke vært så flink å bruke dagboka der inne, så da jeg skulle legge inn frokosten min idag (3 rug sprø med meierismør - 1 med egg og litt majones, 1 med hamburgerrygg og epleskiver, og 1 med hvitost og epleskiver) ble det nesten 700 kcal!! Jeg vet man ligger ganske høyt på kaloriene per måltid på lavkarbo, og Kanel her ikke har jo gått ned 60 kg ved å spise slik som jeg gjør nå (jeg har fått hennes meny), så jeg må bare slutte å tenke på det med kaloriene. Men det ligger liksom litt i bakhodet og.

Nei, uansett vil jeg heller spise fetere og leve sunnere, enn å ødelegge kroppen med alle slags lettprodukter!