Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-11, 19:13   #33
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Herregud så leeeei!

Opprinnelig lagt inn av bigmum, her.

Tusen takk for det Her venter vi fortsatt, bare EN dag igjen til termin nå, men det ser vel ut som om vi kommer til å gå over denne gangen også
Kanskje like greit at tulla holder seg der inne til vi har klart å finne et navn?? Vi klarer altså ikke å finne det rette navnet.... "Alle" sier at det kan være lurt å vente til man har SETT babyen med å finne et navn, men jeg føler det helt motsatt egentlig. Så da begynner det jo å haste litt!

Jeg dro på sykehuset en lørdag da jeg mente jeg var rugeferdig. Jeg fikk beskjed om å dra hjem igjen fordi at det ikke var åpning eller noen ting. Men jeg bodde så langt unna at jeg kunne få overnatte på sykehuset til søndag og SÅ dra hjem. Noen timer senere var poden født. Jeg lå i senga og løste kryssord, ringte på da jeg ikke klarte holde igjen lengere.. Ti min etter hadde jeg en nydelig baby på magen. Det kan gå sabla fort når det først starter!

Håper det går fort, greitt og godt med dere!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat