Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-11, 20:34   #398
nisse
Medlem
 
nisse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 449
nisse er på en erverdig vei

Sv: Desember/januarstarternes veietråd

Opprinnelig lagt inn av aragorn, her.

Jeg tror nok trening og aktivitet er svaret for meg iallefall. Som nevnt tidligere så er jeg blitt ganske ensidig i kosten.

Frokost:
2 speilegg
2 pølser fra Jacobs

Lunch:
(I kantinen på jobb)
Salat
Agurk med masse olivenolje på
med enten
laks/ørret/lam/eggerøre/kylling/kjøttpålegg til

Middag:
Koteletter med brokkoli, sopp, paprika, løk og chili
Bytter ut koteletter med kyllingfilet, biff og svinekjøtt av og til.
Bruker av og til å lage wok med kylling og grønnsaker.
I helgene har vi veldig ofte Taco på lørdagen, og biff eller en eller annen stek på søndagen. Alltid masse grønnsaker med.
Fredagen bruker vi ofte Fondue hvor jeg steker kjøtt, sopp, paprika, brokkoli og minimais.

Har litt ved en inkurie sluttet med all fløten og creme fraiche. Det ble liksom bare slik.

Jeg bruker aldri erstatningsprodukter ala. sjokolade, lavkarbobrød, søtning osv osv.
Har ennå aldri hatt en sprekk, og har vært i ketose hele tiden så langt som jeg vet. (Bank i bordet)

Til lørdagskos bruker jeg ofte morrpølse eller annen spekemat.

Men trening, trening og atter trening er jeg ganske sikker på er nøkkelen for meg.

Sant å si så synes jeg kanskje at jeg går litt for fort ned, men når kroppen vil det så er det vel bare å følge på. Har en vekt som måler kroppssammensetningen, og den sier iallefall at jeg har gått opp 1-2kg med muskler og ned en vanvittig mengde fett og vann. Nå er nok den vekten ikke den mest nøyaktige på det området, men det gir nå iallefall visse indikasjoner om hva som skjer.

takk. du er en engel
har ikke hatt noen sprekk heller. spiste blåbær med splenda 2 ganger ellers ingenting. ikke noen erstatninger,ikke bær og nøtter, ikke alkohol, ikke noen tull.
det kan være meieriprodukter. skal kutte ned på de. har sluttet med fløte i kaffen
og skal trene mere
det løsner snart. er tilbake på 79,3. +300g. skal slutte å veie meg hver dag. blir bare flustrert...
prøver å spise maks 1200kcal i en uke og trene mere. har fortsatt vondt etter mandagens trøning. var tungt det... he he
ha en fin kveld

__________________


nisse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat