Tråd: 20 kg ned?
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-11, 22:15   #162
Lisa-pyon
Medlem

Lisa-pyon sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Japan, Togane city
Alder: 34
Lisa-pyon er ny på veien

Sv: 20 kg ned?

Er veldig sant det du sier, jeg sitter å regner ut hvor mye jeg må ned i uka for å nå 60kg til jeg reiser til japan ;p Men for meg så trener jeg så mye og ser så godt forskjeller(har stor benbygning og bygger muskler fort, så ser med engang markering av muskler og at jeg har fått kragebein igjen f.eks Jeg veier meg en gang i uka, om det går ned eller opp er mye avhengi av trening, for jeg vet jeg spiser riktig Men har bare lyst å komme ned i 60 siden jeg ikke kan huske sist jeg var under 70 og pappa kjøper syden-tur til meg om jeg kommer meg til 60kg(og jeg må betale tilbake pengene om jeg legger på meg illøpet av et år;D)..så dette kostholdet begynte jeg i hovedsak med pga ADHD og ikke slanking, men så gikk jeg ned i vekt så ble det litt morsomt å bruke kroppen min litt som prosjekt. Med trening og dette kostholdet, hvordan kan jeg forme kroppen min? Forskjellig trening fører til forskjellige kropper osv. Har fått lyst å trene slik bodybuildere gjør fordi det er facsinerende liksom Selvfølgelig vil jeg ned i vekt(jeg skal jo til Japan, får ikke kjøpt klær om jeg ikke slanker meg) og jeg vil ha sydentur, og jeg vil se hvordan det er å ha en lettere kropp

Og fordi vi nybegynnere oss i mellom snakker mye om det, så (iallefall for min del) stresser jeg ikke. Så lenge det går nedover, litt og litt, så går det bra, har jo masse tid, er jo bare 20 år Men det er et viktig tema det du tar opp, man skal ikke ha det travelt med sin egen kropp for det er hverken bra for den, eller for psyken.

Lisa-pyon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Larkarbo:) Svar med sitat