Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-11, 23:59   #51
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ukepenger til en jente på 13 år

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Her i huset har mine gode karakterer (5'ere og 6'ere) blitt noe foreldrene mine bare forventer. Det er jo litt kjipt, for jeg skulle ofte ønske at jeg hadde tjent litt på å jobbe såpass hardt (pluss at jeg tar ekstra eksamener i tillegg) - og jeg kjøper så og si aldri noe foruten en Atkins bar på butikken nå og da - men, tingen er at jeg får dårlig samvittighet om jeg får 4'ere eller lavere (både på lekser og karakterkort), så da har det liksom bare blitt til en vane å jobbe hardt på skolen.

Jeg synes ikke nødvendigvis det er noe galt i belønne barna sine for å jobbe med karakterer, men du gjør det jo for din del, ikke deres! Så jeg håper den samvittigheten i tilfelle er rettet mot deg selv og din fremtid!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat