Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-11, 09:28   #2
Tiril77
Seniormedlem

Tiril77 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 48
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Jeg går pokker ikke ned i vekt etter røykeslutten

En normal dag kan vel se omtrent slik ut:

08.00: Omelett av 3 egg, ost, skinke.. Litt grønnsaksblanding eller salat ved siden

12.00: Grønnsaker med litt fisk/kylling/ kjøtt... Noen
ganger litt kikerter oppi.

15.00: mere grønnsaker kjøtt/fisk.. Eller noen ganger blir den byttet inn i en skyr

19.00: Middag.. Spiser det samme som ungene bare at jeg fyller på med grønnsaker og kikerter i stedenfor poteter

21.00: Smootie med noen skjeer youghurt, bær (prøver å være flink til å bruke bringebær.. Men liker nok blåbær mye bedre..) evnt yoplait 0,0% med valnøtter, solsikkekjerner, linfrø etc... Eller blomkål med rømmedipp

Par frukt i løpet av dagen blir det som regel også. .men jeg prøver å holde meg til bærene i smootien på kvelden.. Enkelte dager hvis jeg har jobbet mye, så tyr jeg til noen ryvita knekkebrød også på kvelden sammen med tekoppen...

Vet at frø, meieriprodukter, kaffe og lettbrus kan være en partystopper. .Lettbrus er kuttet ut til kun en flaske i helga.. Prøver å bytte ut kaffe med lakrisrot te (uten søtning) og jeg burde kanskje kutte ut frøene..
Men saken er at før jeg sluttet å røyke, så gikk jeg ned på dette kostholdet. men ikke nå..

By the way... 165 høy.. 110 kg.. Prøver å få trent spinning/zumba/aerobick 3 ganger i uka. .Men ikke hver uke jeg klarer like mye...

What to do??

Sist redigert av Tiril77 : 14-04-11 kl 09:36.
Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat