Sv: Tvunget til å avslutte kuren ...
Opprinnelig lagt inn av ples, her.
Snakket med overlege fra gastro nå. Hun sa at ''ketolysekurer'' var kjente for å kunne gi økte leververdier, og at det nok var leveren min som ikke tålte så fettrik mat.
Hun sa også at jeg ikke burde begynne å spise mye mer karbohydrater igjen, selv om jeg måtte kutte drastisk ned på fettet i maten, siden leveren ikke heller var noe særlig gla i karbohydrater.
Så no skal jeg prøve meg på et kosthold med både lite fett og karbohydrater.
Så da får man se hvordan det går 
Vet du hva, jeg tror jeg faktisk har klart å finne en god balansegang i kostholdet, med mye mindre fett, men fortsatt lavkarbo..
Jeg har tatt noen enkle steg jeg gjerne vil dele med deg
- Kuttet drastisk ned på fløten. (Det var lettere enn jeg trodde!)
- Spiser salat med en liten skje rømme i steden for en STOR eller masse dressing.
- Ikke gå å småspise ost som snacks.
- Byttet ut egg og bacon måltid med en skål cottage chees med litt bær (kjempe godt!)
- Satt opp karbohydrat inntaket til mellom 20 og 35. (Der trives jeg langt bedre)
- Unner meg litt cavaliere på lørdager. (Slik føler jeg at jeg holder lengre i løpet av uka)
- Kuttet rett og slett ut å bruke cocas fett i teen min de dagene jeg ikke får i meg noe særlig fett uansett.
- Kutter opp paprika og har litt kremost ved siden av når jeg føler jeg har lyst på noe på kvelden.
Ikke at jeg sier at det er svaret for alle, men jeg hadde lyst til å dele det jeg gjør, så kanskje du finner noe du liker