Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-11, 23:06   #71
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ukepenger til en jente på 13 år

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Hva hadde du gjort om en av ungene dine sleit med lærevansker, og den andre var skoleflink

Jeg har en sønn med en ekstrem høy IQ som lærer utrolig fort (når han gidder og er interessert).
Jeg har også en datter med lese- skrivevansker. Men hun er jo ikke dum for det. Hun lærer saktere og er langt fra så avansert som broren, men hun skjønner jo at de ikke er like på det området heller. Heldigvis er det 6 år mellom dem, så det er ikke så lett å sammenlikne dem. Dessuten, om hun gjorde sitt beste og hennes beste var feks en 4'er, ville hun blitt belønnet ut fra hva som var hennes beste, ikke hva som var brorens beste!

Som sagt, det som fungerer for den ene, kan du nesten vedde på at ikke har en sjans hos den andre, UANSETT, her i huset!