Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-11, 09:26   #1
xsandrax
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2010
xsandrax er på en erverdig vei

Står stille! Forslag til partystoppere?

Hei
Jeg har vært på lavkarbo-dietten i straks 1 måned nå, og har gått ned 5,5kg. Disse 5,5kg gikk jeg ned iløpet av de 2 første uken. Men så har jeg stått stille i straks hele 2 uker, og vekten rikker seg ikke! Så utrulig nedtur, og lite motiverende. Jeg prøver å drikke så mye vann som mulig, værtfall 2liter+. Jeg spiser generelt bare egg, bacon, rent kjøtt og fisk, fløte, kinakål, paprika, tomater, litt løk, rømme, smør, brokkoli, agurk, litt dressing (5 karb pr 100), pepsi max og noen ganger litt lavkarbo-gele. Detta e sånn ca, kommer ikke på mer. Varierer maten min godt, spiser til jeg blir mett, og jeg er sikker på at jeg spiser nok fett.

Tenkte å prøve å kutte ut fløten, selvom jeg har lite tru på at det er den som hindrer meg i å gå ned i vekt - for så mye fløte bruker jeg ikke. Er i ketose hvis noen lurte. Treningen har jeg ikke kommet så godt i gang med, men jeg er mye mer aktiv i hverdagen enn jeg var før. Dessuten er jeg mer aktiv nå enn det jeg var de første 2 ukene.

Så hvis dere har ei mulig løsning på problemet mitt, så er jeg veldig takknemmelig. Har ca 20 kg igjen å miste, så jeg er ikke normalvektig!

xsandrax er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat