Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-11, 10:59   #19
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Vanskeligere å gå ned når man er over 40?

Opprinnelig lagt inn av Trinelise, her.

Jeg har ennå 15 kg jeg vil ned og jeg vet av erfaring at vekttapet skjer raskere dersom jeg lutter ut meieriprodukter og ost. Selv om det er lavkarbo produkter og egentlig lov så tror jeg at for noen så må en tenke litt kalorier i tillegg til lavkarbo. Prøv å stripp kostholdet mest mulig for de to tingene og se om det skjer noe, det er verdt ett forsøk.

Det har jeg tenkt på lenge men ikke gjort noe med. Matenvarene blir plutselig så veldig få når man skal fjerne enda mer. Men, det er absolutt verdt et forsøk. Har kuttet ned på fløte i kaffen, så jeg har kommet litt på vei.... Nå skal meieriproduktene ut av kjøleskapet mitt!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat