Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-11, 11:52   #11
lottesinverden
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
lottesinverden er på en erverdig vei

Sv: Problemer med frokost

takk for tips! vet at jeg ikke måå spise frokost, men det er greit å få i seg noe mat før jeg går på skolen, liker ikke å sitte å spise lavkarbo mat på lesesalen, og har som regel med meg salat på skolen som lunsj, og på jobb har jeg bare mulighet til å spise i pausen som er 4 timer etter arbeidsstart så det er litt lenge å vente.
men nå er det påske og eksamenslesing så da skal jeg sitte mye hjemme å lese så kan jo prøve meg litt ut de neste ukene, kanskje lage eggemelk latte og se hvor lenge jeg holder meg på den? hvis ikke har jeg noe proteinpulver med sjokoladesmak jeg kan prøve å lage noe av....
har ikke blender lenger (hele glasset sprakk opp) men tenker å kjøpe en ny til sommeren når feriepengene kommer, så jeg må vente meg å lage meg smoothie (selv om det er sinnsykt godt til frokost)

En annen til jeg har tenkt på er at når jeg har spist lavkarbo frokosten min (yoghurt med litt nøtter) så får jeg kanskje i meg litt for lite fett, kanskje det er derfor jeg ikke holder meg mett lenge nok

Trening i mai: 180 min
lottesinverden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (prøver meg på ketolyse) Svar med sitat