Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-11, 13:50   #22
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Mitt mål er å trene kanskje engang i uka, så det er forskjell på ambisjonene

Hm, jeg har visst blitt litt lamslått av rosa-beskjeden. Det finnes jo MYE mer å få kjøpt. Og ikke så mye jeg vil bruke penga på gitt. Og nå har ikke gått avgårde for å finne kjønnsnøytralt, men for å finne noe fint nå som jeg vet hvilket slag som kommer...

Jeg må trene minst et par ganger i uka ellers stivner jeg helt. Yoga på mandager og vannaerobic onsdager, også prøver jeg å få inn en gåtur på et par timers tid i helgene. Hadde halvannen uke treingsfri for noen uker siden, og ble dønn stiv i ryggen med en gang.

Kjønnsnøytralt er nesten umulig å få kjøpt! Jeg vet jo ikke hva det blir, og har begynt å titte litt, men utvalget er særdeles begrenset. Alltid en eller annen detalj som gjør det veldig enten det ene eller andre. Men jeg skal ikke handle så mye enda da, bare kikke. Er jo bare uke 24, så jeg syns det er alt for tidlg. Midten av juni kanskje jeg må begynne å se seriøst ettert ting.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat