Sv: April 2011 --->
Opprinnelig lagt inn av GretheH, her.
Så flott Tonjis!
I dag er jeg sulten og sulten og sulten. Hardt å holde seg unna ting, særlig etter som det er lørdag. Så i morgen MÅ jeg bake, selv om jeg hadde bestemt meg for å la være. Bedre å sprekke lavkarbo enn sprekke med sjokolade.
Hva har dere andre planlagt i forhold til påske, påskekos, påskeegg osv osv?
Hva skal du bake for noe spennende da? Jeg bakte i går Ingrids rosa muffins (eller noe sånt,sjekk oppskrifter),de var ikke så verst. Kuttet litt ned på kokesjokoladen og andre greier, så hver muffins ble på 2 karber. I like it I morgen må jeg bake en ny badge of Nannahs knekkebrød, som jeg skal ha med meg på hytta i påsken.
Ellers i påsken skal jeg spise påskelam (med fløtegratinert blomkål) og finnbiff, tenkte også å ta med meg noe kyllingvinger, baconcrisp og masse deilig ost for å ha noe å kose meg med når de andre kaster seg over godteskåla 
Mannen bakte boller i går, de så bare helt fantastiske ut....gyldne og luftige og virkelig fristende. Måtte bare sjekke på diett.no hvor mye karber det er i en bolle, kanskje jeg kunne unne meg en liiiiten bit.......23 karbohydrater i ÈN bolle 
Nei, da fikk det bare være 

|