Sv: Hva putter dere i påskeegget?
Opprinnelig lagt inn av xsandrax, her.
Si meg, er det så farlig å kose seg med noe godt og tradisjonelt en gang i blandt? Du kommer ut av ketose, kos deg ordentlig, og kom deg i ketose igjen. Det verste som kan skje er at du mister ca 4 dager med ketose, altså sikkert noen hundre gram nedgang. Dere som syns det er så tragisk at noen av oss koser oss, hvorfor kommentere? Bare for å la oss vite at vi "stappe i kjæften kvær høytid" ? Tråden heter "hva putter dere i påskeegget", ikke "kan/burde vi ha påskeegg - og hva er din mening om det"? Respekt til de som ikke spiser godis, men også respekt til dem som gjør det! For å komme med en avslutning til dette svaret, så kan jeg si at jeg nettopp har laget for første gang; fugde med Cavalier-sjokoladetrekk og peanøtter! og det va godt! God påske!
Problemet er nok ikke de som bare kan ta seg en dag med høykarbogodt og ferdig med det, men heller de som rett og slett ramler av lavkarbovogna og blir der i et halvt år (og går opp igjen den vekta de har gått ned). Kan du kose deg en dag og ferdig med det... flott. Ryker du på en smell og kjører deg fast i karbogjørma... ikke så flott.