Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-11, 11:16   #26
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Inne og snuser på Skaldeman

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Klarer ikke å se for meg at cocosa kan være godt i.... men den er god i te.

Opp 1,6 i helga.sukk....ble ikke så mye mat i helga, opp og vaske tidlig til gjester, og hadde 3 sett gjester utover dagen, jeg hadde laget kokosmakroner, så spiste det, rørte ikke kakene.
I går putta jeg på fett, med både baconomelett og smelta smør oppå der igjen, og eggemelk. Men det hjalp ikke mye nei...sukk....

Finnes cocosa uten smak og dersom du liker den i te kan det godt være at du liker den i eggmelk også.

1,6 kg er bare vannvekt IKKE fettvekt, prøv å ikke være så opphengt i den vekta. Skal noe til å legge på seg så mye på pare et par dager. Vekta varierer som sagt lett +/- 2kg bare pga av syklus. Opp under eggløsning, opp under selve mens osv. Dessuten ser det ut til at du spiste en del salt i går det binder vann som bare fy. Husk også på at de fleste vekter har stor usikkerhet og kan variere med flere kilo alt etter hvor den står på golvet, alt etter hvordan du står på vekta osv.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat