Sv: Eureka!
Opprinnelig lagt inn av catriiina, her.
Jeg måtte også gjøre dette etter ca 5 uker på ketolyse kuren. Spiste mye ost, koste meg med Atikins bar sikker litt for ofte, drakk Hansa Ultra når jeg skulle på fest (er student så er litt vanskelig å holde seg unna), pisket meg krem av fløte til kos osv... dette står jo også som lovlig i Ketolyse boken så jeg trodde ikke det hadde noe å si.. skal si jeg fikk sjokk når jeg så at vekten hadde gått opp igjen så den var 0,2 kg under det jeg startet på!! Så da bestemte jeg meg i forgårs for at nok er nok, her må jeg bli strengere med meg selv.. Resultat allerede: -0,7 kg fra i går!! 
Jeg skjønner at vi må bruke sunn fornuft på denne kuren, men synes boken burde vært mye klarer på dette området, står kun en linje i boken om at overdrevet inntak av søtningsstoffer kan stanse vekten.. på samme måte står det ingen plass at en må være obs på ost og brøderstatninger som han selv har publisert i boken kan stoppe/øke vekten!!
Har nå bestilt meg GI null boken av Skaldeman og beveger meg nå over i den retningen noen uker for å se forskjellen.
Ja, enig der Man må liksom føle seg litt frem. Brøderstatninger og lapper, vafler og sjokolade uten sukker, betyr vektoppgang for min del..
Prøver å begrense vin og lite-øl drikkingen også
Stikkordet er nok: Være strengere med seg selv. I hvertfall hvis man har lyst å se resultater rimelig fort. Eller man kan spise litt av alt det jeg ramset opp, og gå ned veldig sent..Eller ikke gå ned 
|