Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-11, 22:49   #21
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Fikk utrolig mye hjertebank/urolig hjerte

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

De som sier at for høyt magnesiumnivå bare forårsaker diare har ikke helt rett. Det vises på blodprøver og det kan gi bivirkninger. Jeg fikk påvist for høyt nivå av magnesium og fikk beskjed om å kutte ned tvert..

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Er ikke farlig å ta litt ekstra magnesium over kortere tid. Eneste bivirkning kan være løs mage!

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Wow, visste ikke at dette var et lavkarbofenomen! Trodde jeg var alene om hjertebank/løpende blodpumpe.
Skal prøve magnesium. Er ikke noen bivirkninger med de, er det vel?

Kanutten, jeg sier alltid :over kortere tid!
Det skal ikke være mulig å overdosere magnesium om alt annet er på stell(nyrene feks) og 600mg er maks anbefalt døgndose.
Det er likevel ikke noen vits i å bruke maksdose over tid. Jeg bruker 600mg en stund og så 300mg til jeg merker at jeg må opp i dose igjen, og blodprøvene mine er heeeelt fine og har alltid vært det!

Har prøvd meg uten magnesium i noen uker(dårlig råd) og måtte krype til korset i dag. Bena mine er helt håpløse og søvnen elendig. Blir nok 600mg en stund fremover i hvert fall!