Sv: Tar dere en pausedag en gang i blant?
Pausedager, helt klart.. 
Med litt flaks så kommer lavkarbokosthold til å være normalen resten av livet mitt, med mindre jeg blir kvitt mysterieleddgikten min sånn plutselig.
Sliter med en udiagnostisert betennelsesleddgikt som liker å lage dritvonde akutte betennelser i senefester. Det kan slå til hvor som helst helt uvilkårlig og tilfeldig og gjør dødsvondt i et døgn ca, før det gir seg et par dager og jeg får en ny en et helt annet sted.
På lavkarbo har det sluttet å dukke opp nye..!!
Jeg har et par kroniske som fremdeles plager meg, men jeg pleide å få disse forbipasserende omtrent annenhver dag.
Det var liksom en innledning til det jeg egentlig skulle si, nemlig at siden jeg ser for meg lavkarbo som den nåværende og fremtidige normalen og siden jeg fremdeles er en karbojunkie på det mentale stadiet så ser jeg ikke noe problem med planlagte pausedager, i forbindelse med høytider, bursdager og andre spesielle anledninger, MED MINDRE jeg etterhvert ikke lenger vil føle behov for det.
Tenker at jeg får ta det litt som det kommer, og at sjansen er der for at jeg etterhvert rett og slett ikke vil føle noe behov for pausedager.
Men foreløpig så har jeg en planlagt i nær fremtid (påskeaften: Sushi, øl, pizza fra lokale favorittsjappa og smågodt, jeg gleder meg noe så inni granskauen..!!) og muligens i forbindelse med innflytting i nybygd leilighet 13. mai, og bursdagen min 23. mai 
Blir kanskje litt tett i mai, men pga. langtidsperspektivet så tenker jeg at det ikke har så mye å si.
Jeg har tenkt til å kose meg, så lenge det faktisk ER kos 
Sist redigert av Fluke83 : 19-04-11 kl 19:10.
Årsak: skriveleifer
|