Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-11, 08:39   #11
Livsglede
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 57
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er i ketose men går opp i vekt ?

Opprinnelig lagt inn av amanette, her.

takk for alle svar så langt er ikke dehydrert da tisset mitt har "fin farge" så på en stiks nå at den er lysere lilla, er man fortsatt da i ketose ?? spiller det ingen rolle hvilken nyanse det blir ??? står jo ingen forklaring på esken bare noen tall ?? drikker vel 1,5 liter cola zero hver dag, er ikk så glad i vann ?? er det for mye ??

Gratulere så mye med flott resultat så langt. Ikke fortvil, det løsner nok snart igjen. Men få i deg fett og masse vann. Ser at du ikke er så begeistret for vann, men nå skal jeg være "litt stygg" for vann er best som tørste drikk nemlig. Vil bare stille deg noen enkle spørsmål.

1. Kunne du tenkt deg å dusje i cola?
2. Pusse tennene?
3. Vaske håret?
4. Vaske hendene?

Ja lista kunne blitt kjempelang, du blir ikke ren av å dusje eller vaske deg i cola om den har sukker eller ei i seg, så det beste for kroppen di er nok at du reduserer dette til kun helg eller som en belønning/festdrikke. Så skal du se at det løsner for deg. Har du prøvd å ha litt sitron i drikkevannet eller drikke farris? Prøv å blande colaen din med farris 50/50 i en periode for avvenning. Ble mye fokus på colaen din og det er ikke vond ment, kun som et godt råd. Men det er jo kun som bestemmer til syvende og sist.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat