Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-11, 11:07   #12
Nutta
Medlem

Nutta sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Nutta er ny på veien

Sv: Hei hei! Gammel prøver på nytt kosthold! Flere prøvere her, eller bare gravide?

Opprinnelig lagt inn av Harmoni, her.

Hei.
Jeg melder meg inn som prøver. gått på lavkarbo i en måned og ned 5,5 kg vil egentlig ned 10 til før neste omgang med prøverør til høsten men håper på å klare det Kjekt å vite at det er fler i samme situasjon

Håper å få følge alle dere prøvere på veien mot et lite nurk og en fit kropp

Ha en flott påske - skal dere forresten på hyttetur og hva planlegger dere for påska av mat? blir det ekstra kos?

heisann! jg har gått på lavkarbo en stund, men har surra litt på veien da - så kroppen er ikke helt fornøyd med den biten. Men nå er jeg i full gang og det går framover igjen

Vi skal også forhåpentligvis igjennom prøverør til høsten... kommer litt ann på sykehuset og hva som skjer der, men det er iallefall det vi går for Håper på et lite familiemedlem da...

I påska skal vi hovedsaklig spise lavkarbo, men vi har planlagt en kosedag der vi ikke tenker på noen ting (lørdag) i og med at vi skal være sammen med flere. Så fra vår side er sprekken planlagt, slik at det ikke blir en 3 dagers (som alle de andre gangene vi har spist karbs)

Nutta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat