Sv: Hei hei! Gammel prøver på nytt kosthold! Flere prøvere her, eller bare gravide?
Hei!
Jeg er også en prøver. Jeg har ikke prøvd så lenge, bare noen mnd, og jeg startet på lavkarbo/ketolyse samtidig som vi bestemte oss for å prøve. Jeg er ikke overvektig (noen få irriterende studentkilo jeg vil ha av), men har PCOS, så det er spennende å se om jeg kan bli gravid eller ikke.
Det jeg merker er at det koster litt mer å leve lavkarbo, og det trengs en del planlegging. Spesielt i de situasjonene hvor man havner i sultknipe og ikke er hjemme, er på besøk hos andre og får servert type smørbrød eller bortreist og det er en utfordring å få tilpasset kostholdet sitt. Da er det alltid en "liten" redning å ha en krise-proteinbar i vesken. det tar ihvertfall knekken på litt av sulten til man klarer å samle hodet for å finne en løsning/utvei 
Barene og mye annet stash som mandelmel, glutenmel, "sukrin"-sukker, te, kokosolje, søtningsmidler, fiberhusk osv osv, kjøper jeg på Iherb til en billig penge. lav frakt er det også (kun 4 $) om varene veier mindre enn 1,36 kg. Jeg handler derfor i flere omganger og passer på at totalen (uten frakt) blir mindre enn 200 kr og under 1,36 kg
Koden under her gir forresten 5$ avslag første gang man handler om man er interessert. Men pass på: Det er LETT å bli avhengig! 
Jeg gleder meg til å følge denne tråden og krysser fingrene for alle andre som prøver også 
|