Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-11, 19:01   #528
Ashley
Medlem

Ashley sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Ashley er ny på veien

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Lillemy71: At de spiser tomater med grønnsaker og kjøtt er helt ok. grønnsaker er ok med alt så det er et unntak. tror ikke helt du forso hva jeg mente. typiske proteiner er: melk, ost, bønner, rent kjøtt, fisk, nøtter og yoghurt. dette skal ikke blandes med karber: brød, pasta, ris, poteter, havregryn, knekkebrød. aldri fete oster/skinke på brødskiva, heller syltetetøy eller ingenting. skjønner? du skal også unngå havregryn med melk. fordi melk er en proteinrik kilde.

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Hørtes litt krevende ut Jeg tror jeg har lest om dette i boka til Gillian McKeith (ikke døm meg - jeg var desperat *ler*) - hun snakker om dette tror jeg... jeg skal sjekke litt i bokhylla

Hehe, neida, skal ikke dømme deg. litt informasjon her og der gir deg jo bare mer kunnskap kan være greit å kunne litt om alt. men hun kan da ha et poeng? vennina mi sier hun har en egenkomponert diett kombinert med lavkarbo og den over. kan ikke si hun spiser så mye lavkarbo da, når hun spiser bønner rett fra boksen og generelt koser seg en del med karbohydratrik mat. ble litt småinspirert å tenkte at siden jeg ikke lever så "nazi" lavkarbo lenger skal jeg unne meg en brødskive i ny og ne. men da med syltetøy eller ingenting på som hun nevnte over eller eventuelt frukt. du skulle ikke ha brødskiver(karbo) med skinke eller fete oster(proteiner). ganske ny måte å tenke på. har funka for meg så langt. å jeg som fikk dårlig samvittighet for å spise litt brød igjen.

jeg bannlyser derimot nudlene hun trykket i seg her om dagen. de inneholder 18 g palmeolje! verste som finnes vedsiden av sukker.

Sist redigert av Ashley : 19-04-11 kl 19:07.
Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat