Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-11, 08:27   #4
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Spisdegslank.no, 14 day diet plan

Jeg må også si meg fornøyd med maten fra SDS. Synes generelt at maten er veldig bra til å være "ferdigmat" som skal varmes i mikroen. Noen av dessertene er helt nydelige (brownies med bringebær f.eks ). De har et ganske bra utvalg i retter og nye kommer til. Jeg hadde heller aldri problemer med sult etter at jeg var kommet i ketose. Jeg trener også ganske mye på dette kostholdet uten problem.

Fordelene er at det er enkelt og oversiktlig, man bare plukker ut 4-5 matretter til hver dag og spiser med jevne mellomrom. Man får i seg det man trenger, slipper å tenke på hva man skal spise og kjøkkenet holder seg reint . Krever lite planlegging og det kan være greit for å få en start på lavkarbolivet og når man har det travelt sånn ellers.

Bakdelen er at, jeg ihvertfall, fort blir lei av ferdirettene men da er det jo bare å ta en pause. Dessuten inneholder noen av rettene MSG og kunstig søtning, så det passer ikke så bra for de som ikke tåler det.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat