Sv: 20 kg ned?
Opprinnelig lagt inn av trultemamma, her.
Jeg lurer veldig på om alle veier og regner ut karber i maten sin?
Og om dere trener? og hvor mye?
Jeg sliter litt med å gå ned selv om jeg er i ketose (ifølge stixen og hodepine, svimmelhet og kvalme). Hva gjør jeg galt da?
Jeg veier opp grønnsakene jeg kan spise dagen før og legger dem i en boks i kjøleskapet. Veier bare opp til 15kh, siden det er litt kh i egg og bacon og kokosmelk osv.
Jeg trener styrke 3-4 ganger i uka. Det gjør at vektnadgangen går mye saktere. Muskler veier mer enn fett og muskler binder vann når de brytes ned å da veier man mer. Men muskler tar mindre plass enn fett (og er finere!
JEg vet ikke hvor lenge du har vært i ketose. Meg jeg ville anbefalt deg å vene litt. Noen raser ned kjempemasse, hos noen trenger kroppen litt tid på å venne seg til det. Nok vann og nok fett er viktig. Hvis det ikke går, prøv å stripp kostholdet ditt for all kunstig søting/"erstattere"/atkinsbar(vet ikke hvor mye av dette du spiser)...og prøv å spis bare grønt og kjøtt/fisk/fugl, kan hende det er noe du spiser nå som du kanksje ikke burde spise. Så om du starter med helt "blanke ark" og kanksje prøver ut forskjellige mat varer etterhvert så finner du nok ut hva kroppen din ikke liker.
Så som regret nevnte. HVis det ikke funker, så les om periodisk faste, det gjorde at d løstna for både meg og regret og en del andre her inne. SÅ
|