Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-11, 10:42   #21
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hva savner dere mest? Og hvordan erstatter dere det?

Sitter her og ser på svarene deres og samtidig ser jeg på hvor lengne dere har vært medlemmer. Kan nesten se det på svarene hvor legne folk har holdt på med lavkarbo.

Det jeg savner mest er som andre også sier, enkeltheten, det og alltid kunne få seg noe å spise når man er på farta. Jeg reiser mye i jobben og prøv å få tak i noe lavkarbo på en flyplass, tilnærma umulig. Dessuten savner jeg og bare kunne spise det jeg vil uten å måtte forklare og forsvare hver minste lille bit.

Jeg leita etter erstatinger for alt i begynnelsen, men har heldigvis klart å slutte med det. I begynnelsen savna jeg mest gjærbakst, men etter å ha vært uten det ett år smakte jeg en liten bit av en nystekt, hjemmelaga hvetebolle. Det smakte bare gjær og søtt, fælt Jeg var også stor fan av stratos tidligere, så jeg måtte smake en bitteliten bit og den ble spytta ut. Føsj så dårlig det smakte, prøvde meg på smågodt også og det smakte bare syntetisk.

Nei det er ikke mye mat jeg savner og spesielt ikke når jeg vet hvor mye snadder jeg kan spise på dette kostholdet. Og bare det at jeg er frisk veier opp for alt

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat