Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-11, 17:32   #43
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Inne og snuser på Skaldeman

Opprinnelig lagt inn av catriiina, her.

hei
Jeg har også gått på ketolyse i ca 6 uker nå med samme resultat som deg. Jeg har gått ned 2 kg opp 0,5 kg, ned 0,1 kg opp 0,3 kg litt ned så opp og ligger nå fattige 0,2 kg under det jeg var da jeg begynte!!
Føler meg helt fortvilet da jeg har fulgt boken til punkt og prikke, blir enda mer irritert da boken lover raskt og stort vekttap jeg har derfor bestemt meg for å prøve Skaldeman fra og med i dag for se om dette virker bedre på meg. Har lest noen plasser at han ikke mener det er nødvendig å trene for å gå ned i vekt, men jeg er avhengig av å trene 3-4 dager i uken. Vil dette ha negativ påvirkning på vektnedgangen eller vil det på sikt lønne seg?

Når jeg trente mer enn litt yoga og noen få turer i uka, så stoppet vekt tapet opp! Jeg ble heller ikke noe mindre i cm... Når jeg sluttet å trene så mye, ja da begynte vekten å gå nedover igjen... Kjempe merkelig..

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w1Lm5H8/]
Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat