Opprinnelig lagt inn av mrs kishty, her. Heisann. Jeg har en lang vei og gå.... begynte på lavkarbo for 5 dager siden, ned 2,5 kilo på den tiden. Jeg digger maten, alt det som jeg har holdt meg unna i alle år sklir nå ned på høykant. Synes det er ubeskrivelig lett. Jeg spiser ikke så mye kjøtt så det går mest i egg og fisk her... og fett... så litt mer fett, ost er jo nydelig godt... Har vært mye tyngre enn det jeg er nå, men siden jul har jeg lagt på meg 10 kilo, nå skal jeg ned 37 kilo... Håper det er flere som skal følge meg på veien. Jeg har angst for å havne der jeg engang var.. Aldri mer str 56 skal være mitt motto..
Opprinnelig lagt inn av mrs kishty, her.
Heisann. Jeg har en lang vei og gå.... begynte på lavkarbo for 5 dager siden, ned 2,5 kilo på den tiden. Jeg digger maten, alt det som jeg har holdt meg unna i alle år sklir nå ned på høykant. Synes det er ubeskrivelig lett. Jeg spiser ikke så mye kjøtt så det går mest i egg og fisk her... og fett... så litt mer fett, ost er jo nydelig godt... Har vært mye tyngre enn det jeg er nå, men siden jul har jeg lagt på meg 10 kilo, nå skal jeg ned 37 kilo... Håper det er flere som skal følge meg på veien. Jeg har angst for å havne der jeg engang var.. Aldri mer str 56 skal være mitt motto..
synd å tenkt på at jeg hadde gått ned 31 kilo.... og nå er på 21 igjen.. jaja.. bra angsten tok meg egentlig..