Sv: Jeg må spise mer fett...
Jeg har slitt med sultfølelse, og etter råd her har jeg spist MYE mer fett. Kuttet helt ut frukt, og litt havregryn som jeg pleide å ha i frokostpannekaka, har jeg også kuttet ut. Og fra å merke sultfølelse med en gang etter matinntak, tar det nå lang tid før jeg merker noe, om i det hele tatt. Mye sjeldnere, og mest på ettermiddagen, men håper det blir helt borte snart.
Spiser enten frokostpannekake eller omelett til frokost, har oppi olje og malte nøtter.
Lunsj: Nesten alltid bestående av en avocado gratinert eller som salat, de siste dagene nå har jeg delt opp en avocado, blandet den med litt reker, ostebiter, hvitløkpulver, salt, pepper, majones og et par dæsjer seterrømme eller creme fraiche. Denne gjør mett altså!!
Middag: Ja det blir jo stort sett kjøtt/fisk med grønnsaker i en eller annen form, men prøver å tilsette olje om vi ikke har i kremfløte på en eller annen måte. Blir ofte suppe eller gratinert rett, og da har man ofte i kremfløte.
Kvelds: Jeg må nesten alltid ha noe til kvelds, og da går det i bær med kremfløte på. Eller hjemmeristede nøtter, tar en håndfull nøtter, blander med 1 ss olje og litt salt, steker på 110 grader i en halvtime. Namnam!!
Lykke til 
|