Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-11, 01:12   #129
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Vi får se. Tror ikke jeg MÅ hate henne for å komme over henne. Håper jeg. Men det ordner seg vel. Så ofte som jeg forelsker meg kommer det vel å ta litt tid før det kommer noen ny. Men jeg tror fortsatt på kjærligheten. Av og til blir jeg dog litt usikker på om det går an å elske meg. Men jeg kjenner mange raringer som noen elsker. Så da må det da være mulig å elske meg og?

Ja, er vel ikke det artigste i verden å være på flyplassen i Ålebyen.. Men sikkert godt å være hjemme. Vi får ta en kaffe når jeg kommer tilbake til byn. Evt en vodka

Nei, man trenger ikke hate. Men av og til er det godt å føle på sinne istedet for sorg. Jeg tror det er lett å elske deg. Du er i alle fall lett å bli glad i Spørsmålet er vel om du elsker de som elsker deg...? Men en dag vil du nok finne en/ei som det er gjensidig med. Å prøve, og feile, er en del av livet på både godt og vondt. Heldigvis så ordner det seg for de fleste til slutt

Vigra kunne ha vært mer spennende ja. Men nå er vi da endelig tilbake og er fornøyde med det, til tross for at vi ikke rakk butikken før den stengte. Men Bunnpris er påskeåpen (styrt av hedninger), så påsken er reddet likevel Vi trenger heldigvis kun tilbehør siden vi har med oss både svinemør, lammelår og påskeskinke

Jeg er med på både kaffe og vodka!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat