Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-11, 10:22   #5
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kjærringa mot strømmen!

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg har gått på Xenical for mange år siden, jeg, og måtte leve på fiberrik og tomat for å ikke måtte tilbringe all tiden min på toalettet. Jeg hadde noen uhell i den tiden hvis jeg f.eks. var så uheldig å få i meg litt fet ost eller en saus eller lignende Xenical virker ved at 1/3 av fettet går ufordøyd gjennom og kommer ut som ekkel fettdiare. Men det er, så vidt meg bekjent, eneste bivirkningen, og er jo ikke direkte farlig sånn sett. Årsaken til at "vi" ikke er så begeistret for Xenical er jo nettopp fordi et lavkarbokosthold har mer fett enn annet kosthold og dersom man skal fjerne deler av dette gjennom avføringen ved å bruke en pille går jo litt av poenget bort, for ikke å snakke om at det er en smule upraktisk å ikke kunne slippe en fjert uten å måtte ha et toalett og ekstra skift med seg i vesken til enhver tid

Men for all del, knock yourself out Den har i hvert fall ikke de farlige bivirkninger som f.eks. Reductil (som forøvrig er trukket fra markedet grunnet bivirkningene).

By the way: Vær oppmerksom på at du bør ta ekstra tilskudd av vitamin A,D og E så lenge du går på Xenical siden den kan føre til mindre opptak av disse fettløselige vitaminene. Leger er ikke flinke til å opplyse om dette ...

Yes da, jeg går på vitaminer i fleng Om du har lest på noe av det jeg har skrevet tidligere, så sliter jeg veldig med leveren min, å per nå lever jeg egentlig både low fat og low carb... Leveren min takler ikke stort fettinntak... Jeg har hatt litt fettdiare, men skal jeg være helt ærlig så plager det meg ikke noe særlig Jeg spiser mye kjøtt, grønnsaker, en del bær, cottage chees, smoothies samt fiberhusk knekkebrød.. Jeg målte livvidden min i går, å på en uke har jeg gått fra en livvidde på 88 til 85! Jeg er bare glad for at jeg har funnet noe som fungerer for meg