Sv: Kjærringa mot strømmen!
Opprinnelig lagt inn av Maylinn26, her.
Kan jo hende at det går mye på psyken selvfølgelig.. At jeg slapper litt mere av etter at jeg begynte på de, skjønner? Å at kroppen kvitter seg lettere med de ekstra kiloene da.... Er bare så deilig å finne noe jeg føler fungerer.. Da er det ikke så lett å skullle slutte igjen
Du har vært veldig åpen om at du har slitt med spiseforstyrrelser tidligere, så jeg må jo ærlig innrømme at alle varsellamper blinker når du begynner å gjøre så drastiske tiltak fordi "vekta har stått stille i to uker", og fordi "jaget etter den perfekte sommerkroppen er stort og du ser så mange med fine kropper". Dette høres ut som opptakten til noe større enn bare vanlig misunnelse over andres fine kropper og et par ukers stillstand. Jeg bare sier det, for med din bakgrunnshistorie så tror jeg at et fokus som blir mer og mer på vekt, og kanskje mindre om helse, kan være potensielt farlig.
Håper jeg ikke tar for hardt i her, det var bare de tankene jeg gjorde meg. Hva hjelper det å ha bikiniformen inne, om du frarøver kroppen ordentlig næring og i tillegg risikerer fettdiaré ...? 
Det kommer alltid flere somre, og ærlig talt så finnes det bikinier og sommertøy i alle størrelser, det er ikke forbeholdt de slanke.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|