Har bakt påskesnadder, og samtidig øvd til en nær forestående konfirmasjon. Makronene ble både flotte og velsmakende. Synd jeg ikke får til å laste opp bilde her. Makroner 75 g mandelmel 2 ss splenda 2 eggehviter 1 ss splenda konditorfarge - mye! Start med å lage marengs av eggehvitene og 1 ss splenda Vend forsiktig inn mandelmasse og mer splenda (her må du velge selv hvor søte makroner du ønsker) Lag små klatter på bakepapirkledt plate, ca 3 cm i diameter La makronene tørke på benken i 30 min før du steker dem Stekes på nederste rille på 150 gader i 10 - 15 min til de løsner fra papiret Dra bakepapiret av plata slik at makronene avkjøles Fyll: 100 g hvit sukkerfri kokesjokolade (kjøper jeg på innvandrerbutikk) 2 ss fløte konditorfarge hvis du ønsker litt spreke kaker Smelt sammen sjokolade og fløte ved svak varme og rør forsiktig Smør fyllet på hver makrone (den flate siden) og la det stivne litt før du spleiser to og to sammen. Mine påskemakroner er blå, grønne, rosa og seff påskegule - perfekt påskesnadder!