Sv: Flere som skal ned 30 kg?
Opprinnelig lagt inn av wafle4, her.
ja mitt mål er nøyaktig 30 kilo, håper det er en liten plass her til meg også. Jeg startet på ketosediett i midten av november og har nå gått ned 16 kilo. Jeg er med andre ord over halvveis. Har prøvd å slanke meg flere ganger tidligere, gått litt ned og så enda høyere igjen men har tydeligvis funnet metoden som virker for meg nå. Leste en gang at etter å ha holdt på i seks måneder så bør man ta en pause. Men jeg har jo slettes ikke lyst til det. Trives på kuren og savner nesten ikkeno Så oppskrift på marsipan idag, og den må prøves siden det er påske. Ha en flott påske og kos deg med all den gode maten vi tross alt kan spise.
Hei, og lykke til med videre vektnedgang 
Jeg har også tenkt over dette med at man blir anbefalt å ta en pause når man har holdt på så og så lenge. Hvorfor skal man det? Er det nødvendig? Gjelder dette alle på lavkarbo, eller bare Ketolyse (tror det var i ketolyseboka jeg leste det, men er noe usikker...)? Jeg har hverken lyst eller behov for det, men vet ikke jeg..