Sv: Blodprøver - nå eller senere?
Ja, vet at det ikke er såå mye vits, men tenkte bare jeg skulle få sjekket at alt er i orden likevel, i og med at jeg kanskje skal flytte til England til høsten for å begynne på internat der. Er jo liksom enklere å få sjekket slikt med fastlegen nå, enn å styre med det der borte... 
Fikk også skikkelig hjertebank i går kveld, og ble veldig bekymret fordi det plutselig føltes som om noe ikke helt var i orden med hjertet. Er en sånn person som blir veldig lett bekymret for sånt, så det hjalp jo ikke akkurat at jeg satt og lurte på jeg hadde hjerteproblemer, og stresset i vei (blir litt sånn ond sirkel)... 
Jeg har heller ikke fått rotet meg til å kjøpe inn ketolysetablettene siden jeg gikk tom, og det var for et par måneder siden... er det bare magnesium som hjelper på slikt, eller kan det være kalium-mangel? Evt. noe av det andre? 
Har bare magnesium stående for tiden, så da tar jeg en tablett i ny og ne. *Er ikke flink til å ta tabletter regelmessig* Kanskje lurt å ta en litt høyere dose f.eks i kveld, for så å begynne med det regelmessig? Og hvorfor skal egentlig magnesium taes på kvelden? Er det mest fordi det hjelper på søvnen - dvs, kan jeg ta en nå uten at det gjør noe?
Ble litt mange spørsmål nå da... 
|