Sv: Aprilskravletråden 30+
Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.
Heia alle.
Eg har vore stille lenge no. Har lest og fulgt litt med på forumet, men posta lite. Har ikkje gløymd dykk altså. Har berre ikkje hatt noko å seie, liksom. Har det framleis ikkje. Jo, eg har det. Men det er best å halde det inni seg, trur eg. Knust hjarte. 'Nuff said.
Håpar de andre har ei god natt, i motsetning til meg som ikkje kan sove.
Ser vi lider av samme lidelse Zillah. Stor til deg. Ikke så lett dette her 
Opprinnelig lagt inn av Prell, her.
Tenk på at sorg er nødvendig. Hvis det ikke hadde gjordt vondt å skilles fra mennesker vi brydde oss om ville vi bare flytt videre ved første fartsdump. Vi ville ikke blitt par, familier eller vennegjenger. På et vis er seperasjonssmerte limet mellom mennesker.
Det finnes mange måter å unngå sorg på. Problemet er at man da fortsetter å bære den med seg. Da dukker den opp når det ikke passer og kan påvirke hvordan vi lever og møter nye mennesker. Bedre å stå i den og komme seg gjennom. Det kan man vokse på.
Når det er som værts kan det hjelpe å gå rett inn og kjenne på alt sammen - stå i det mest intense til det roer seg. Det er vondt, men godt å kjenne at intensiteten gir seg relativt raskt. Det demper også på sikt.
Men pause er det lov å ta! 
Det var fint. Jeg har vel en pause fra alt her hjemme hos foreldrene mine. Litt mye tid å tenke da. Men kanskje det er det jeg skal gjøre. Tenke og gråte.. Takk for visdomsordene dine 
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Jada, hun er sikkert hetero også luremusa! Tror hun er mye bedre enn alle andre, der hun gjør seg til!
Nei, ikke i det hele tatt! Men noen ganger trenger man bare å lufte ut litt grums. Som å vaske leiligheten! Få ut litt dritt så blir det så mye bedre etterpå Nullstille litt på en måte. SOm jeg sa trenger man ikek mene alt heller, bare finne alle småtingene man har irritert seg over, eller kunne komme til å irritere seg over.
Skal teste det ut. Prøve å bitche så godt jeg klarer.
Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.
Dessverre, vennen, om eg berre dét hadde så hadde eg gjort det sjølv!! Men ein stor kan du få.
til deg og alle dere som støtter. Litt godt å bare si det til noen og..
|