Sv: Generell trening i ketose
Hmm.. pleide å trene med få reps og tung belastning før når jeg spiste masse karbs.. funka bra å hadde fin framgang, men etter jeg begynte på ketolyse merka jeg at det ikke gikk. Tror rett og slett jeg begynte å trene for hardt, for tidlig, altså, før kroppen hadde vent seg til ketolysen.
Men nå som jeg trener mange reps på lavere belastning vil jeg ikke gå tilbake :P Nå blir ikke musklene "tomme" om jeg trener få reps med mye belastning lenger og grepet/fingrene takler ikke fler reps heller, så derfor har jeg gått ned og begynt å trene meg opp fra bunn av igjen, så får alt av støttemuskulatur være med på ferden. Trener kun baseøvelser + nedtrekk og sittende roing for rygg, siden ryggen tåler så sinnsykt mye juling.
Har og merka at jeg har god fremgang på intervalltreningen, men det at jeg er så tung og har så mye vekt som skal bort så merker jeg det godt på beina.. spesielt forsida av leggene sliter jeg mye med under løping. Aldri under fotball, men det hører vel med til sjeldenhetene at man spurter max i 1min i strekk da kanskje jeg skulle prøve å gå over til 30sek intervaller med 15sek pause istede for 1min/30sek ?

|