Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-11, 06:44   #137
Prell
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Alder: 54
Prell er på en erverdig vei

Sv: Aprilskravletråden 30+

Hvor lenge det er "normalt" at kjærlighetsorg varer kommer ann på hvor lenge forholdet varte og hvor langt man var kommet i "prosessen" når det var slutt. Hvordan man utrykker/utøver den er noe annet. Skadlig oppførsel har nok mer med reaksjonen på sorg en selve sorgen. Hvis man ikke forholder seg til den blir den ikke borte men gjør noe med når vi reagerer, hvordan vi reagerer, hvor mye vi reagerer neste gang osv... Kjærlighetsorg er grusomt, men nødvendig. Heldigvis går det over.

Jeg har gått opp i min første uke og er lei meg for det. Redd for at det ikke fungerer for meg og spøkelset bak i hodet tenker "tykk for alltid". Rasjonelt sett er det mensen men skuffelsen er stor og motivasjonen lav. Jeg har spist det jeg skulle, kanskje litt mye? Hatt positive ketosestix. Trøtt som en strømpe og vondt i kroppen. Jeg var forberedt på å stå stille men ikke på å gå opp

Mannen min som på denne uken til seg fri en dag for å drikke øl (ikke en, men mange) har gått ned tre kilo, er full av energi og kjempefornøyd. Jeg er glad for det men det gjør meg mer demotivert. Kanskje dette ikke er noe for meg? Jeg har alikevel tenkt å gi det en mnd. Det er kanskje slik at det ikke fungerer for alle?

Første mål: under 100
Prell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat