Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-11, 08:57   #12
blucher
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2010
blucher er på en erverdig vei

Sv: Hvor konsekvente er dere?

Jeg er nok temmelig standhaftig.
Jeg holder meg til de 'lovlige' tingene (og jeg tror jeg er forholdsvis streng der også...) sånn i det store og hele. Gidder ikke lage en masse erstatninger heller, så jeg spiser heller litt mer mat eller ost hvis jeg føler meg sulten eller 'fysen'.
Jeg har spist bittelitt frukt innimellom, spesielt når jeg er på konferanser og sånt. Jeg har i løpet av de siste 10 månedene spist vanlig kake to ganger, og forleden dag tok jeg en skje med iskrem i selskap. Jeg har da nytt hvert eneste gram til fulle og nektet å ergre meg det aller minste over det!
Jeg begynte 1. juli i fjor og tok ikke en eneste pinneis den sommeren, så regner med det skal gå greit i år også. På pizzarestaurant, o.l. så velger jeg som regel salat.
Tok ørlitegrann potet julaften og nyttårsaften, eller ikke.
Jeg spiser ferdig-sauser og ferdig-pølser og sånne ting, men prøver å begrense det så godt jeg kan.
Nå i påsken er jeg på min fjerde 86% sjokolade siden jeg startet, forøvrig har jeg holdt meg unna alt av sånt.
Jeg har rett og slett endret kostholdet totalt.

blucher er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman-inspirert, egenkomponert Svar med sitat