Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-11, 19:12   #1
Mellon
Seniormedlem

Mellon sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Hvor skal jeg begynne

Har myst litt på Fedon i en ukes tid, har kjøpt den ene boka, "naturlig slank og frisk", men kjenner jeg er litt usikker enda. Har tidligere gått på generel lavkarbo, tok av 7 kg på south beach i 2009, og i høst gjorde jeg litt samme greia, men med litt mindre karber, og mer fett. I 2009 skeiet jeg litt ut i hver helg, og i høst ammet jeg i tillegg.

Har ikke tatt av et gram i 2011, la heller på meg 4 kg og ble der. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, har noen ganger gitt f, og spist det jeg vil, men generlt har jeg spist rett, tror jeg. Tror ikke jeg bør spise så mye fett, derfor endrer jeg nå til fedon- vil hvertfall prøve. Trives godt på lavkarbo og maten, og liker ikke brød og poteter. Søtsaker pleier heller ikke være noe problem etter en tid på lavkarbo.

Så er litt spørsmålet hvor jeg begynner, her er min planlagte dagsplan:

Frokost; 2 egg med smør, eller osteknekkiser med rømme og slami, eller fiberik med smøreost

Mellommåltid- yoplait 0,0

Lunsj; salat av isberg, skinke, tomat, agurk og feta/ norvegia i terninger, evetuelt det samme som frokost

Middag; kjøtt (koteletter/ kylling/ kjøttdeig) med grønnsaker (tomater/ squash/ paprika/ sopp/ løk)

Kvelds; det samme som frokost eller lunsj eller noe

Høres det greit ut.

Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat