Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-11, 00:54   #12
mats_
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
mats_ har litt lumsk oppførsel i fortiden

Sv: Generell trening i ketose

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Metoden finnes...

Sett deg ned på kne som du skal fri Nå har du en fot der fotbladet er i bakken og et fot som ligger med forsiden fra kne til tå i gulvet.

Sett rumpa ned på hælen på den foten som står med fotbladet i gulvet (sitt på huk). Ta tak i kneet på foten som ligger med forsiden i gulvet og løft. Press samtidig forside fot/tær ned i bakken og strekk.

Fant ingen tegninger på nett så dette er det beste jeg kan gjøre pt Denne bør kjennes godt når du har litt vondt. Det heter uttøying av ankelbøyere om du vil google og se om du finner andre måter å gjøre det på

Du får sikkert voltaren eller lignende hos legen om du spør - eller voltarol som ikke er reseptbelagt for å avhjelpe en begynnende betennelse. Du kan like gjerne spise vanlig ibux (400 mg) 3 ganger om dagen i noen dager - da denne også har betennelsesdempende effekt - i tillegg til smertestillende. Siden jeg blir svært dårlig i magen av voltaren holder jeg meg til ibux i slike tilfeller

Har prøvd den metoden men fungerer ikke for meg.
1. jeg er for tung.. hakke sjaaangs å lene meg bakover som videoen sier (fra olympiatroppen)
2. jeg har utallige overtråkk på begge beina så anklene (spesielt høyre) er riimelig stive..

MÅ få tøyd ut forsidene :O er bra sikker på at det er bare det som er problemet..

mats_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ket Svar med sitat