Tråd: Natriummangel
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-11, 17:05   #7
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Natriummangel

Ja, jeg skal definitivt ta mer D-vit, og skal kjøpe en annen type når jeg er tom for de jeg har. D-vitamintilskuddet jeg tar er kalsium med D, og da tar jeg 3 av dem (som var det legen min sa jeg skulle ta). Man hører liksom overalt at man må være forsiktig med å ikke ta for mye av disse fettløselige vitaminene, men har jo skjønt etterhvert at en del av referanseverdiene den norske legestanden holder seg til kun er ment for å opprettholde livsfunksjonen og ikke så mye mer enn det Men nå leste jeg på pakken og ser at 1 tablett bare inneholder 5 ug D-vit og ikke 10 som jeg trodde. Jeg får altså bare 15 ug fra tilskuddet, så da er det vel bare å kaste seg rundt og kaste seg rundt og kjøpe noe annet tilskudd.. Jeg har fått anbefalt en type holistiske D-vitaminer av bl.a. Frøy, men har rotet bort linken til dem. Frøy?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat